On korvia, tassuja, pulleita massuja...

Nalle on Josephine Parnellin kitistä, ja jäänyt kesken ties mistä syystä.  Olen tehnyt näitä aiemmin kaksi tai kolme, ja aina tulos on kiva, mutta ei muistuta kuin etäisesti kitin kuvassa olevaa nallea.

Kitti on hankittu Doloreksesta jollakin markkinoilla, ja minulla on sellainen tunne että minulla on näitä kaksi. Sen lisäksi voisin tunnustaa ainakin kolme muuta kittiä (ehkä en osaa laskea pidempään...). Kun yhden nallen tekemiseen menee kokonainen päivä, ja kitistä saa kaavojen tarkalla sijoittelulla  kaksi nallea, niin voi olla, että loppuikä menee näiden toteuttamisessa.

Mutta olemmekin Krizzen kanssa aloittaneet keskustelut saldorajoituksesta, joka toimisi seuraavasti:  minä maksan Krizzelle 5 euroa joka kuukausi siitä, että hän ei myy minulle enää yhtään uutta kittiä...

Sir Rupert esittäytyy!